Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Gudmor..

Av Angelica - 22 februari 2011 11:22

Fasen också, skrev ett långt inlägg och det sparades aldrig, trots att jag tryckte på spara. Grymt irriterande.


Imorse tog jag Charlie och gick ut på en lång promenad och gick förbi Pressbyrån och köpte en kanelbulle och en Burn. Som ska bli min fika sen.


Pratade igår med mamma, vi ska dra till Ullared i slutet av mars. Då jag fyllt år och fått födelsedagspengarna och kan gå loss på Ullared hihi.


Ikväll så kommer Linda Nilsson hit, vi ska tjöta och bara umgås. Inte träffat på ett tag. Så hon har säkert en massa att berätta. Hon är ju gravid i 4de månaden nu tror jag. Och jag ska bli gudmor :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 mars 2011 22:27


  

Av Angelica - 12 mars 2011 13:23

     Igår så var de middag o fika hos farmor. Min lilla farmor fyllde 84 år. Snacka om att jag åt så jag mådde illa som bara den. Kladdkaka, bullar, kakor, godis, räkmacka osv. Men gott var det. Sen skulle jag träffa Micke.J efteråt. Men han ban...

Av Angelica - 10 mars 2011 08:30

         Idag är de städa, diska och färga ögonbrynen dag. No money. Så de är lika bra att få iordning här hemma innan helgen då jag inte kommer att vara hemma så mycket. Och hatar att komma hem till stökigt hem.   Fredag: Till farmor på f...

Ovido - Quiz & Flashcards