Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Angelica - 25 februari 2011 22:43

  


Såg denna filmen idag, den var helt ok. Rätt mysig.

Av Angelica - 25 februari 2011 12:46

    


Igår skjutsade Calle mej, när jag skulle åka och hämta Charlie hos veterinären. Han var helt groggy, snurrig och trött. Men allt gick bra och han mår bra. Men sover en del även idag.


  


Blivit helt fast i Big Brother sen jag köpte en veckas live sändning för 49 kr. Man kollar flera timmar. Mycket roligare än avsnitten som går 22-23 varje vardag. Har 4 dagar kvar på mitt abonemang.


Idag är det fredag och vet ni vad de betyder? Jo fredags-mys. Jag ska köpa hem tacco mat, coca cola och lite annat gott har jag tänkt. Velat käka taccos länge nu, en så trist o käka själv. En del personer ska ut ikväll, men vill ge Charlie en dag till hemma med honom. Då han fortfarande e lite snurrig o låg. Sen får jag se om jag drar till Adas imon, då Maria, Jenny o hela gänget ska dit. Men får se vad som händer, tar dagarna som dom kommer numera. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards