Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Lördag med massor att göra..

Av Angelica - 26 februari 2011 08:45

  


Idag är det lördag morgon, gick o lade mej rätt tidigt. Så därför jag är vaken redan nu. Men har tänkt att göra en del ärenden jag skulle gjort igår, men aldrig gjorde.


     



Jag ska förbi ÖB och köpa lite små saker, Även till Gina Tricot och köpa tröjan jag lade upp för några dagar sen. Tills Huveröds och köpa hundmat och bajspåsar. Och lite annat. Så jag tänkte att det e lika bra att gå upp i tid. Sen har jag även tänkt att dra till Mollys solarie och sola 30 min.



Så jag ska duscha o vakna till o dra iväg. Ha en riktigt bra lördag!

 
 
felicia la

felicia la

26 februari 2011 19:05

Aw! ja visst är han:) det är min systers son, ska hälsa tack=D

http://www.feliciala.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 mars 2011 22:27


  

Av Angelica - 12 mars 2011 13:23

     Igår så var de middag o fika hos farmor. Min lilla farmor fyllde 84 år. Snacka om att jag åt så jag mådde illa som bara den. Kladdkaka, bullar, kakor, godis, räkmacka osv. Men gott var det. Sen skulle jag träffa Micke.J efteråt. Men han ban...

Av Angelica - 10 mars 2011 08:30

         Idag är de städa, diska och färga ögonbrynen dag. No money. Så de är lika bra att få iordning här hemma innan helgen då jag inte kommer att vara hemma så mycket. Och hatar att komma hem till stökigt hem.   Fredag: Till farmor på f...

Ovido - Quiz & Flashcards