Alla inlägg under februari 2011

Av Angelica - 23 februari 2011 13:28

    


Idag drog jag först till Ica för att handla hem lite mat. Sen vidare för att sola på Mollys solarie. Nya rör. Men de hindrade inte mej för att sola 30 min som vanligt. Helt underbart skönt. Ska strax färga ögonbrynen, diska och sen hoppa in i duschen.


Igår kom Linda Nilsson hit. Vi fikade, tjötade och små kollade på tv. Hade hur trevligt som helst. Och hade jätte mycket att prata om. Den 8 mars fyller hon år, då ska vi ut och äta och fira henne.


På Tv Ikväll!
19.30 Halv åtta hos mej

20.00 Livet på BB
21.00 Efterlyst

22.00 Big Brother 



Av Angelica - 22 februari 2011 15:13

    

Denna fulsöta katt ska jag eventuellt ta över :)

Av Angelica - 22 februari 2011 11:22

Fasen också, skrev ett långt inlägg och det sparades aldrig, trots att jag tryckte på spara. Grymt irriterande.


Imorse tog jag Charlie och gick ut på en lång promenad och gick förbi Pressbyrån och köpte en kanelbulle och en Burn. Som ska bli min fika sen.


Pratade igår med mamma, vi ska dra till Ullared i slutet av mars. Då jag fyllt år och fått födelsedagspengarna och kan gå loss på Ullared hihi.


Ikväll så kommer Linda Nilsson hit, vi ska tjöta och bara umgås. Inte träffat på ett tag. Så hon har säkert en massa att berätta. Hon är ju gravid i 4de månaden nu tror jag. Och jag ska bli gudmor :)



Av Angelica - 21 februari 2011 19:48

      

Av Angelica - 21 februari 2011 19:44

      

Av Angelica - 21 februari 2011 19:41

            

Av Angelica - 21 februari 2011 19:40

          

Av Angelica - 21 februari 2011 19:27

Igår fixade pappa så jag fick upp spegeln och tavlorna och lite små saker. Känns skönt. Lägenheten blir finare och finare. Men mycket mer som ska göras och inköpas :)

 

Sen efter de promenerade jag bort till "Pizza Italia" och köpte 3 pizzor o dryck o promenerade bort till Micke och Molly. Första gången jag träffade Mickes underbart söta dotter Molly. Sen blev de lite tv och öl. Och ni kan tänka er hur snäll Micke var, han satte på premiären av "Big Brother" hihi. Men han erkännde att de verkar lite roligt faktiskt. Och
han kommer nog att kolla då han är hemma hihi. Inte för detta med "Big Brother" just. Men man känner hur äkta Micke, hoppas på fin vänskap. Han bryr sej om allt o alla. Och har ett bra tankesett och stärker andra med sina råd och tips.

 

I natt har jag legat mesta tiden på toan. Spytt och suttit på toa. Fyyy sån kramp jag vaknade med. Skulle egentligen på möte med FSK idag, men fick  avboka det. Och har tagit det lugnt hela dagen. Småstädat och grejat lite hemma bara.

Ovido - Quiz & Flashcards