Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Färga utväxten.. Och manikyr imon..

Av Angelica - 2 mars 2011 08:45

    


Igår när jag kom hem efter FSK mötet så hade jag så ont i skallen så jag trodde jag skulle dö. Så de blev att beställa hem en pizza o coca cola. Ni ser ju vem som med var sugen :)


  


Sen gick jag och lade mej efter att jag tagit värktabletter. Och vaknade utan huvudvärk. Underbart skönt. Men segt att man vaknade efter 3 timmar och var klarvaken hihi. Men men, bara o gilla läget.


    


Idag ska jag promenera bort till Ica Kvantum och köpa hårfärg. Jag måste färga utväxten. Trots att den inte ens är 1 cm. Men så jäkla fult med utväxt. Sen efter det ska jag städa, diska och tvätta. Då jag aldrig tvättade igår. Skönt att få rent o fint hemma.


    


Dessa köpte jag även igår, blev helt kär när jag såg dom. Vad tycker ni?


  


Imon ska Virre fixa fransk manikyr på mej. Åhhhh vad jag längtar. Hade ju manikyr naglar i 4 år. Men slutade med de, då de blev alldeles för dyrt för min ekonomi. Men hon gör de hemma. Är grymt duktig och billigare än på salong. Så de blir perfekt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 mars 2011 22:27


  

Av Angelica - 12 mars 2011 13:23

     Igår så var de middag o fika hos farmor. Min lilla farmor fyllde 84 år. Snacka om att jag åt så jag mådde illa som bara den. Kladdkaka, bullar, kakor, godis, räkmacka osv. Men gott var det. Sen skulle jag träffa Micke.J efteråt. Men han ban...

Av Angelica - 10 mars 2011 08:30

         Idag är de städa, diska och färga ögonbrynen dag. No money. Så de är lika bra att få iordning här hemma innan helgen då jag inte kommer att vara hemma så mycket. Och hatar att komma hem till stökigt hem.   Fredag: Till farmor på f...

Ovido - Quiz & Flashcards