Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Angelica - 6 mars 2011 09:15

  

Idag är det hund/staffe träff i Slottskogen kl 13.00 Så jag funderar på att dra dit o tjöta med alla o promenera med dom. Men håller allt öppet och ser vad jag känner för senare. Nu har jag i alla fall ätit frukost och sitter här med min Burn och ska vakna till. Sen blir det en dusch och fräsha till sej. Söndag idag, buuuuh helgerna går så himla fort.

  

Vad tyckte du/ni om Melodifestivalen igår? Dom som fick vidare? Inga av mina favoriter gick vidare. Då undrar man va fan de är för människor som röstar. Ska nog sluta se Melodifestivalen från o med nu.


     

Bilder från promenaderna igår. Helt underbart väder.
Vågar man tro att våren är påväg? :) *hoppas hoppas hoppas*


    


Hämtade ut mina nya skor på posten igår. Inte alls min typ av skor. Men riktigt snygga och bra satt dom med. They are a keeper.

Näpp orkar inte sitta här mer, in i duschen o ut i solen :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards