Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Hundträffen i Slottskogen..

Av Angelica - 7 mars 2011 13:08

           


Var jätte kul att vi blev en del igår på "Hundträffen i Slottskogen". Och kanon väder. Men jag fick tyvärr arbryta promenaden och ringa mamma, då jag fick så fruktansvärd mensvärk. Men kommer fler träffar. Ringde mamma så hon kom o hämtade mej, åt middag hos dom o fick sen skjuts hem. Och jag gick o lade mej.


Idag är de måndag, ny dag o ny vecka. Mulet o trist. Ja jag är lite negativ idag. Har mensvärk även idag och kasst humör. Så denna dagen får bli som den blir. Ska städa, diska iaf.


    


Kollade även på "Big Brother" igår. Vad tyckte ni om att Cilla åkte ut? Jag tyckte att Katarina skulle åkt ut. Men men. Och idag lämnade Tobbe Big Brother av privata skäl. Undra vad dom var. För Tobbe va rätt rolig.


Blir en STOR Burn idag för att hoppas att få bättre humör och mer energi. Hoppas att ni får en bra dag!

 
 
Anna Katana

Anna Katana

7 mars 2011 17:13

Var inte lika roligt att vakna upp idag när det var mulet som det varit att vakna upp när det varit sol.

Cilla var en av de jag tyckte mest om av någon konstigt anledningen så tyckte inte om att hon fick åka. Tobbe har jag inte tyckt om så an fick gärna lämna för min del :D

Hoppas mensvärken släppt nu!

http://annakatana.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 mars 2011 22:27


  

Av Angelica - 12 mars 2011 13:23

     Igår så var de middag o fika hos farmor. Min lilla farmor fyllde 84 år. Snacka om att jag åt så jag mådde illa som bara den. Kladdkaka, bullar, kakor, godis, räkmacka osv. Men gott var det. Sen skulle jag träffa Micke.J efteråt. Men han ban...

Av Angelica - 10 mars 2011 08:30

         Idag är de städa, diska och färga ögonbrynen dag. No money. Så de är lika bra att få iordning här hemma innan helgen då jag inte kommer att vara hemma så mycket. Och hatar att komma hem till stökigt hem.   Fredag: Till farmor på f...

Skapa flashcards