Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Angelica - 9 mars 2011 21:26

  


Haft bloggtorka och inte vart sugen på att blogga dom senaste två dagarna. Kan bero på att jag har mensen kanske och inte har något vidare humör.


    


Idag vaknade jag upp och märkte att det hade kommit en massa snö och snöade fortfarande. Snacka om att man fick en chock. Då de vart några härliga vårdagar de senaste. Men det blev att ta på sej varma kläder o hundarna fick sina jackor på sej. För att gå ut en timme. Sen var hundarna nöjda o lade sej o sov.


Sitter nu och kollar på "Efterlyst" och har ont i nacke o skallen. Kom från ingenstans förut. Men det överlever jag. Tänker "inga negativa tankar, inga negativa tankar".


Jag har även tänkt en del på min vänskapskrets det senaste. Och backat för en del vänner som har alldeles för mycket problem och är allt för negativa. Känner att de blir lite för mycket och tar alldeles för mycket energi från mig. Jag behöver possitiva människor och människor som lyfter upp än. Så jag ska ta mej en fundering på vilka människor jag vill behålla i mitt liv och vilka jag backar ifrån.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards