Alla inlägg under mars 2011

Av Angelica - 1 mars 2011 09:30

            


Idag ska jag dra och sola solarie. Blir 30 härliga minuter som vanligt på "Mollys solarie". Försöker sola minst o max 2 gånger i veckan. Få färg o hålla färgen. Sen ska jag hem o duscha och på möte med FSK.


Pratade med Veronika idag med, ska hem till henne på torsdag och fixa naglar. Så smidigt, hon bor 5 mins gångväg från mej. Det är hon som är ihop med Martin Kjellkvist. Super gulligt par. 


  


Sen ikväll så ska jag tvätta. Sängkläderna bland annat, så i natt kommer jag att sova gott. Älskar att sova i nytvättade kläder som luktar sköljmedel. Eller hur?


Äntligen ny dag, måndagen gick fort. Hade en kass dag. Kände mej nere o ledsen. Inte pga nått speciellt. Utan vaknade så. Så jag höll mej hemma. Och tog en del promenader. Och åkte en snabbis till Nordstan på eftermiddagen. Köpte en till ny bh, trosor, hotpants.


  


Vem är de mer än jag som blivit beroende av Big Brother? Sen jag köpte 24-7, så kollar jag flera timmar varje dag. Så illa hahaha..



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards