Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Linda kom på besök..

Av Angelica - 3 mars 2011 07:45

  


Igår som ringde Linda o väckte mej. Hon var i stan o undrade om jag hade lust att bjuda på fika. Och javisst hade jag de. Så jag hoppade upp o tog ut hundarna o förberedde. Sen blev de fika, prat och kollade även en del på Big Brother. Jag uppdaterade Linda lite hihihi.


  


Idag ska jag iväg o sola. Sen hem o duscha o fixa mej. Ska hem till Veronika ikväll, hon ska göra fransk manikyr på mej. Ska bli kul, saknat långa och fina naglar länge nu. Ska även tvätta på dagen. Och städa lite.

Så man har rent o fräsht hemma till helgen och slippar tänka på sånt då.


Ha en riktigt bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 mars 2011 22:27


  

Av Angelica - 12 mars 2011 13:23

     Igår så var de middag o fika hos farmor. Min lilla farmor fyllde 84 år. Snacka om att jag åt så jag mådde illa som bara den. Kladdkaka, bullar, kakor, godis, räkmacka osv. Men gott var det. Sen skulle jag träffa Micke.J efteråt. Men han ban...

Av Angelica - 10 mars 2011 08:30

         Idag är de städa, diska och färga ögonbrynen dag. No money. Så de är lika bra att få iordning här hemma innan helgen då jag inte kommer att vara hemma så mycket. Och hatar att komma hem till stökigt hem.   Fredag: Till farmor på f...

Ovido - Quiz & Flashcards